Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

14 September 2011

Tak Pasal-pasal Merajuk ?

Assalamualaikum ....dan good evening....hohoho

Dalam kehidupan kita seharian kan...kadang hati ada terasa...kadang rasa ada berduka...kadang duka timbul nestapa....mmmm apa yang aku merapu memalam ni....well...sebenarnya nak citer hal merajuk jer....anda pernah merajuk?...tak pernah?...wahhh dahsat kalau tak pernah merajuk....

Merajuk ni kan ade banyak versi...banyak kesss...dan tak kurang gak memberi baaaaanyak kesan pada individu yg merajuk atau yang di rajuk...uhuhu....tak masuk point lagi nih....!!!

well...( baru 2 kali 'well')....semalam kan.....Anak dara 7 tahun si Amira merajuk...qaseh pun merajuk....

memula tu....si Amira ni merajuk bila si Qaseh tak nak ikut apa yang amira ajar....kakak amira (7 tahun ) nak ajar adik qaseh bahasa arab....tapi kakak amira naik berang bila si qaseh (4 tahun ) masih TELO nak sebut perkataan arab...sudahnyer sebutan dah jadi lain dari yang di sebut oleh kakak amira....langsung merajuk...tamat kelas bahasa arab petang semalam....

Si Qaseh plak merajuk gak.....langsung di bacanya buku Little George The Series......yang tu tak per...biar la TELO pun...sebut gambor semua ikut suka hati dia.....bermula la kelas persendirian Bahasa Inggeris Versi Qaseh..

Tak pasal-pasal jadi hal ajer nak merajuknyer....

2 comments:

Pak Pis said...

dah merajuk membawe diri la die kak...waaa.. itu emosi menguasai tu huhuhu bagus la akak die

hyemynameisrasyid said...

hehe.,xpela.,bdk2 kan.,merajuk senang dipujuk.,

sorry lama x singgah blog akak.,bz sket kebelakangan ni.,^^

akan sediakan yg terbaik utk andaAlahai~ jemput la ye^^

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh