Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

22 November 2011

Besarnyer Laman Tepi Rumah Tu....


Assalamualaikum....

Dari tingkap tingkat atas rumah sudah boleh lihat rumah itu....suatu petang, kami berjalan-jalan ke blok perumahan baru siap ini...saja ingin meninjau sebelum tuan-tuan rumah masuk. ...memang tak jauh dari blok perumahan kami...:)



....Ape yer nak di buat dengan tanah yang besar cam ni?...tanah yang sedia ada sekarang ni pun dah jenuh nak di maintanance kan....mmm...mungkin boleh di buat dusun buah durian?...atau kandang kuda?....huhu


....melihat rumah yang besar-besar begini, terpikir juga dibuatnyer..." Banyaknyer duit diaorang ni yer....mesti diaorang berkerja keras untuk mendapat apa yang mereka miliki sekarang...kan?..."
 p/s penting : ' bersyukur dengan apa yang ada...'

5 comments:

Zuewairy said...

ya.. tepat! bersyukur dengan apa yang ada.. ngeh3.. ;)

Azzah said...

besarnya..kena pasang orang gaji ni..:)

YNA said...

rezeki kita lain2, mungkin itu rezeki mereka, alhamdulillah :)

tp kita kena sentiasa bersyukur dgn apa yg kita ada skrg :)

Marina said...

rumah dah semakin mahal...macam maneela generasi akan dtg nak beli rumah..

Juwita Jamaludin said...

besarnya tanah macam boleh buat beberapa2 lagi umah.. yup bersyukur dengan apa yang kita ada..:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh