Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

22 November 2011

TAK PELIKLAH KALAU TGK BOLA TAPI SENYAPPPPP SUNYI...

Assalamualaikum...

Agak sibuk kebelakangan ni...bukan tak tgk internet pun...cuma pikiran ni agak kelain walaupun duduk mengadap PC...:)

Cerita bola tak habis-habis dari malam tadi...kiter yang tak minat bola ni pun...jenguklah juga tv saat-saat nak wat tendangan akhir tu...konon nak update info ..ye la ..kalau ade yang bercerita tu...paham lah sikit ceritanyer kan....

Dirumah kami...kalau bab bola...memang senyap jerr...TV buka tapi tak de suara yang keluar sangat....gol ker tak gol ker...memang takde heran de.....camni memang best...aman jer rumah....hehehe....

Kat fb kat opis kat mana-mana blog...kebanyakkannya bercerita hal bola ..... mmm... :)...ye la kan...kiter tak de roh kesitu...jadinyer tak de lah terkesan ape-ape....

Apa pun tahniah....untuk bab : mengharumkan nama malaysia...bab lain?....mmmmmm tak berapa nak tahniah...

:).....adios.....

2 comments:

Terbang Bersamaku said...

lah..tak minat bola ker...? malam tadi walaupun tgok bola sorg2 kat rumah tp riuh..sampai mak sy pun marah sebab sy buat bsing..huhuhu..sy mmg die hard fan bola sepak..

linda a.k.a ibusumaiyah said...

ehhe...tu la..kalau nak sorak pun...cam sikit-sikit jer la bunyinyer...hehe ..meriah cara kita org jer...

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh