Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

09 December 2011

SKT Tahun 2011...(baru jer dinilai ..dah nak cuti...hehehee)

Assalamualaikum....

mmmm....ok..ape nak komen pasal SKT yer....

Untuk tahun ni, mungkin aku org terakhir yang hantar SKT tuk penilaian boss...ampun boss...bukan tak buat...tapi dah seminggu dok mengarang ..idea tak datang...(kena beridea-idea ker?...)..kejar bank Rec lagi....ewahhhhhh........(tapi betull laaaaa...;)

Dan akhirnya berjaya jugak hantar hari ni...kalau tak hantar hari ni....biler lagi nak hantar??? minggu depan den cuti sampai khamis ( insyaAllah)...sampai rabu tu dah kompom cuti....hehe...gi mana tu??...nanti lah citer yer...bukan luar mesia pun...sempanan negeri jer....tak boleh nak cancel holiday ni...sebab dah booked dari awal tahun lagi....dann....dannnn.....tak per lah..lupakan jer lahhh....ejjejejeehejejje

ok...jom start kerja...waktu rehat jumaat dah nak habissssss......;)
....workstation aku yang lama dulu...opis dulu..bukan opis sekarang....tengok tuuu! ....sape punya balang susu fernleaf tuu....ish-ish ish...


No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh