Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

05 December 2011

Tak SEMPAT Nak Buat Apa Dah Ni.....adehhh...

Assalamualaikum....

Yeyyyy...dah nak ujung tahun yer.....dah nak mula bizi tak tahu arah dah yerr.....kat opis ni...dah mula episod bizi...memacam bizinyer....tak boleh nak ingat dah  apa yang perlu di bizikan....sebab bbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkk sangat kerja hakiki- kerja TAK HAKIKI yang kena buat......wooohoooo.....tak sabar nak tunggu hari bizi tahap gaban ini di LALUI dengan penuh TEKUN & GOPAKnyer.......(perkataan masa darjah 6 dulu di gunapakai semula)

tak sempat nak buai laju-laju..sampai pokok rambutan....


..sempat bersin tak nanti?????

Jangan sampai demam sudahhhh.....banyak kerja nak buat ni....

tapi.....holiday sempat kot pergi...sebab dah booked rumah penginapan kan...kena lah pergi gak.....kuikuikuikui...REHATKAN minda lah tu....sebelum gelombang kedua BIZI melanda lagi....


....p/s.....minggu depan CUTI 2 HARI......family gathering....

1 comment:

azam said...

:) nice seronok ada family gathering

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh