Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

22 March 2012

ipad ; Keperluan ?? Kehendak?? Atau hanya KEGILAAN?


Salam....bestnyer kalau dapat memiliki ipad ni kan?...mmm dengar cerita lebih 3 juta ipad terjual dalam masa 4 hari jer....dahsatnyer perkembangan gadget terbaru ni...tapikan...best sangat ker penggunaannyer?..aku tak pernah ade la...tapi pernah merasa guna n jentik2 dari screennyer....

Tak hairan lah jugak kalau ade orang memang tergila-gilakan barangan sebegini. Dan...memang sampai sanggup mengikat perut untuk barangan kegilaan mereka..beratur bagai nak pengsan ...dan memacam peel...mmmm....kegilaan semata-mata..

Kalau ianya KEPERLUAN...maka aku juga mungkin akan memilikinya....now ni, takde lagi keperluan untuk perkara cam gini...dah ade dgn apa yang ada...kalau yang ada ni hancur...baru leh tenang-tenang gadget ni...

 NOW NI...kegilaan aku pada anak angkat tecik ni ha....sampai rindu-rindu nak balik cepat jumpa si kenet 2 ekor ni....


No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh