Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

30 March 2012

Kerana Jari Badan Binasa...

Assalamualaikum....

Kerana santan pulut binasa, kerana mulut badan binasa, pun begitu elok di tambah satu lagi organ, kerana JARI, badan binasa. Banyak kes dah yang melibatkan jari tuk membinasakan diri. Baik secara sedar atau pun tak sedar ataupun sajer-sajer wat-wat lupe...

Hati-hati menggunakan jari tuk melalukan sesuatu....menaip terutamanya....ade yang kena saman n meringkuk dalam penjara tau....gara-gara menaip sesuka hati....tak process dulu..baik ke idak ker aper yang hendak ditaip...tak tapis...sudahnyer....

hati-hati lah yer...

baik guna tangan tuk belajar bahasa isyarat...boleh juga tambah kemahiran diri....

3 comments:

.........cP~ said...

salam.
Tu la. Tak berani nak tulis isu yang kita tak taunhujung pangkal. Cukup tamat dekat mana kita baca atau dengar je. Takut kena saman satu, takut dosa satumjugak. Jap jap lagi jadi penyebar fitnah pulak.

adam narzuan said...

biasa laah.. kadang-kadang menulis melampaui batas. tetapi seandainya menulis sesuatu yang benar dan berbuktikan yang jelas, ayuh teruskan agar kebenaran mengatasi kebatilan..

linda@ibusumaiyah@tuttyfruity said...

:)...adam

Yang baik apa salahnyer di kongsi bersama...elakkan yg tak baik jer..begitu juga dengan saya..:)


CP..:)..Betul...saya pun tak berani nak ulas pekara tak terbukti..:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh