Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

26 March 2012

Sejauh Macam Melecetnya Si Qaseh Ni.. :)

Salam...

google mencari benda lain..jumpa benda lain...
Sian budak ni kan...melecet teruk nampaknyer dia...
teringat kat Qaseh...waktu-waktu biasa dia...camni ler melecetnyer...
Waktu luarbiasa dia...melecet sampai berdarah...tebal lak tu melecetnyer...
masa tu ..mau ubat 450g boleh habis dalam masa seminggu jer...
jalan pun dok kena buka kaki jer...mengaduh sakit bontot jer siang malam...sampai demam-demam tahan sakit...
:)

tapi...seteruk mana aku menghadapi si qaseh ni....orang lain punya side lagi terukkan...


4 comments:

azam said...

teruk ni.....kurangkan memakai lampin...biarkan terbuka je

linda@ibusumaiyah@tuttyfruity said...

:)...tgh train dia tak pakai diapers...sebelum ni dia kena pakai selalu...sebab dia tak boleh kawal membuang air besar..:)

.........cP~ said...

Salam. Sedih kan? Mesti pedih sangat2.

linda@ibusumaiyah@tuttyfruity said...

rasanya pedih sgt gak kot...sebab dia selalu menangis tetiba...kenkadang dia macam takut nak buang air ..

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh