Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

01 May 2012

1 Mei : Pekerja Ni Kena Kerja Jugak!

Assalamualaikum....

Aku ada 2 pekerja....dan diaorang tak boleh cuti hari ni!!!....kena jugak kerja 1 mei..!..tidak boleh cuti sama sekali.....banyak yang perlu disiapkan.....jadi kena kerja juga...KEJAM???....kejam sungguh majikan seperti aku ni ni kan......:)



Pekerja  pertama :  Senior dah , Yang kecik itu, atas meja hitam, sudah sembilan tahun berkhidmat dengan aku...warna pun dah bertukar jadi kuning...dulu putih serlah...

Pekerja Kedua :  Yang besau sikit tu...itu harap jer besau tapi masih junior sangat, baru lepas tempoh sah kerja - baru 4 bulan berkerja...:)

....Kejam tak majikan camni..?..:).....Alhamdulillah, syukur sangat ada pekerja yang setia macam ni..:)

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh