Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

02 May 2012

Parcel Dah Tiba ~Alhamdulillah~siap nota dari en pos laju lagi hahh...


Assalamualaikum...

Aritu kirimkan telekung pada kawan yang pergi Indon...haishhh lupa lak kemana dia pergi...bali ker, medan ker...mmm....tapi pesan lah telekung. Hajat di hati nak bagi pada beberapa orang penting sempena nak sambut bulan puasa ni....

Parcel tu baru jer di terima tak sampai 2 jam dari masa menulis entry ni...makanya aku belum lihat lagi kondusi barangannyer. Jika tiada yang menghalang boleh lah di hadiahkan kepada insan terpenting itu hujung minggu ni...;)

Buat kawan sekolah merangkap kawan fb merangkap kawan blog aku - Watie Shaari, terima kasih diucapkan. Kesian kawan saya ni, sebab tukang bawa barang ni bercuti lama dan sampai ke tangan aku nak 10 hari dia pos....adeyyy....(sebab sempat sembang dengan orang pos laju tadi...kenapa lambat bebenor...risau makndak tau..)


Nota : pls delivery tomorrow 26.4.12 - nota geng poslaju lah tu....syabas...:)


No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh