Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

28 July 2012

Dari FB Baru Tau....

Assalamualaikum....

Kenkadang bila tak tahu perkataan atau key words saya sesuai apatah lagi berketepatan dengan perkara yang kita inginkan...maka en google pun tak dapat membantu .... cerita aku pagi ni....mencari nama bagi sebekas buah yang mak bagi minggu lepas...buah ni buah biasa sahaja...biasa-biasa dilihat pun....di pasar malam, bahagian sayur memang banyak dijual...

Tapi, dek kerana aku tak pernah menggunakannya...jauh sekali nak membelinya...hanya merasa dalam masakan jika terdapat dalam mana-mana sajian oleh caterer atau rumah orang, maka aku ternyata aku masih belum menguasai dapur....hahahhaa....manakan tidak!!! buah yang aku dok main tuju-tuju rakan dulu, boleh tak teringat langsung apakah namanya.......adeyyyyy pedih..



Kenal buah ni?....yer aku taip di en google sebagai ' asam kundur'...tapi jumpa
aku taip 'buah asam'..tgk image...satu pun tak kena
aku taip 'jenis-jenis buah asam'..pun tak jumpa...adeyyyy...
daddy dah tenung tajam dah...dok mengoogle sampai setengah jam buat ape ntah...hehehe

Akhirnya tanya kat kawan FB lah.......pastu stop...cuci rumah...siap n datang semula ...yeyyyy dah ade jawapan...Alhamdulillah..bertambah satu ilmu aku yang dah menghilang sebab tak digunakan...padan muker i....



Terima kasih kengkawan......sangat-sangat membantu.....

Buah ini adalah......BELIMBING BULUH ....

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh