Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

08 August 2012

Terima Kad Raya Blogger Eqbal Zack

Assalamualaikum...selamat sejahtera dan selamat berpuasa


Sebagai blogger, aku pasti ramai yang kenal dengan blogger terkenal en EQBAL ZACK....jika ada yang masih belum kenal blogger ini, boleh jenguk2 beliau di link ini..http://www.eqbalzack.com/

Pada aku, blogger ini ada attitude...attitude yang tinggi...berhemah dalam penulisan, konsistent  dan berwawasan...now dgr kata sedang melanjutkan pelajaran keperingat yang tertinggi...alhamdulillah...moga lebih success dan memberi gambaran terbaik untuk blogger2 lain...Tahniah...

Hah...one more thing....En Eqbal rupanya kawan kepada lecture BI aku...Mr Mahadi Kamaludin..ekekeke..baru jer tahu.....ade org kisah ker?...tak pe la kalau tak kisah...tapi saya kisah lah jugak...gembira dengan jejak2 kasih ni....kihkihkih...

ok....baru nak masukkan cerita lebih best.....aper cer???....cer nyer begini....semalam aku terima kad raya ... maybe the only one  kad raya yang aku terima tahun ni...siapa pengirimnyer??? siapa lagi...En Eqbal yang kirim....blogger ini telah menyediakan 1000 keping kad raya untuk diedarkan...bila tgk..ramai yang dah terima kadnyer....kalau pembaca nak tahu...boleh klik link ni...  kad raya dari eqbal

Terima kasih En Eqbal....jangan hilangkan alamat saya na...InsyaAllah nanti kami sekeluarga akan balas kad nyer...;)...  Terima kasih kerana masih memertabatkan ucapan hari raya & jalinan ukhwah melalui kad...:)





3 comments:

eqbalzack said...

Assalamualaikum,
Terima kasih tidak terhingga atas entry ni. Abg eq memang suka study, hihi... sebab tu dah berumur masih lagi menuntut ilmu. Alhamdulillah tahun ni rezeki lebih dan abg eq teruskan tradisi pos kad raya utk kwn2 blogger. :)
Selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya aidilfitri...

-eqbalzack-

Terbang Bersamaku said...

wow untung dapat kad raya...=)

sy dah alam tak dpt kad raya since masing2 dah ade fb, cuma bgi ucapan kt ctue jelah..huhuhu..

linda@ibusumaiyah@tuttyfruity said...

en eqbal : sama-sama....pernah dgr org kata, kalau sentiasa belajar, kita takkan tua...:)


merpatiputih : Alhamdulillah..
dapat jugak kad raya tahun ni...:)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh