Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

21 September 2012

KOPI MATA .... kopi untuk mata???

KOPI MATA...

amira : Ibu, masa di kampung, kiter nampak Opah baca Al-quran macam susah.
Ibu : susah macam mana?
Amira : kejap al-quran tu opah buat macam ni (dekat dengan muka) sekejap macam ni (jauhkan dari muka)
Ibu : owwh...opah lupa pakai spek mata lah tu...mata opah dah kurang nampak
Amira : Oooooo rabun yer...hah!!! opah kena minum KOPI.....
ibu : KOPI??? owwh...ok..kenapa KOPI?
Amira: Ki...

ter ade sesuatu nak tunjuk kat ibu.....ibu kena beli KOPI untuk opah...

Pagi tadi...
Amira : Mana kertas ade tunjuk KOPI ibu?
(semalam ibu dah selongkar beg amira...jumpa flyers KOPI yang di maksudkan itu)
Ibu : alahai...rasanya daddy dah bersihkan kot...
Amira : Alaaaaa...
Ibu : Ibu rasa ibu tak minum laa kopi tu....(pujuk dia sebab muka dah berubah nak menangis)
Amira : ...:( bukan untuk ibuu....kiter nak beli untuk OPAH....(air mata dah bergenang)
Ibu : ~ngeeee~ owhh...ye ye ...(alahai macam mana boleh lupa tujuan dia ni)...ok-ok tak per...nanti ibu cari di internet....kiter beli dari internet aje naaa....
Amira : (senyum n pakai tudung tuk kesekolah)
Ibu : phhhewwwwwwwww......

~dahsat promotion KOPI ni....:)....ingatkan amira tak seriuss..pandai plak amira jadi promoter yer..:)~

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh