Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

07 October 2012

Pertemuan DiRindui, Perpisahan Juga Merindui

Assalamualaikum...

Akhirnya Mak & adik-adik selamat sampai kerumah kami walaupun ada sedikit ujian di tengah jalan. Alhamdulillah, semuanya ok.

4 Hari mak berkunjung rasa tak puas kan?...banyak lagi aktiviti nak dibuat....tapi masa tak mengizinkan...dah pujuk2 mak tinggal lama sikit ..at least sampai raya haji nanti ka...TAK berjaya jugak...alasan mak " nanti pokok getah kat belakang tu teriak (menangis) air mata putih plak tingat kat mak".....hehe...azizi yang dok motong pun....hmmmm...lagipun esok sekolah. Tasya (anak sedara 10 tahun) ikut sama...dia dah ponteng sekolah 2 hari dah...nak tak nak kena lah balik juga.

Ini gambar kenangan kami..;) buat pelepas rindu....

Actually, bila mak n adik-adik balik tadi, sunyi betul rumah ni....rindu betul.....:(



2 comments:

Terbang Bersamaku said...

sedih pulak bila bace...
takpe, nanti bila akak ade masa bolelah pulang ke kampung pulak..

abah khalisha said...

Pertemuan dan perpisahan lumrah kehidupan

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh