Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

19 November 2012

Mirip Kalimah ALLAH Pada Daging Korban Kami

Assalamualaikum...dan salah sejahtera

Mungkin kali ini REZEKI kami...aku sekeluarga dan juga adik2 aku diperlihatkan satu lagi kebesaran dan kekuasaan Allah yang sememangnya sudah berada di sekeliling kita.

Mmmm...bagaimana nak mula ya?...mungkin begini kot...

Sabtu lepas, kerana agak gembira selepas pembedahan isnin nyer,aku usaha buatkan Nasi Daging menggunakan daging korban pemberian Abang Ali-Kak Fitrah. Semasa nak belah salah satu ketulan daging itu, terasa macam nampak suatu tulisan...tapi tak nampak jelas sgt...pusing2 kepingan daging yang dihiris..masih tak nampak sgt huruf yang betul...sehinggalah adik ipar cuba membalik-balikkan kepingan daging tu..maka terlihatlah gambaran lebih jelas yang mirip kalimah 'Allah'.

Daging ni mmg dah direbus...pastu, masa aku potong ternampaklah huruf2 begini...ade banyak keping...tapi semua tu dah dimakan..tak tahu nak simpan macam mana pun masa tu...









Rasanya..ini lah gambaran yang lebih jelas...subhanallah


Dan ini adalah yang paling jelas....'Allah'






Sesungguhnya Allah itu maha berkuasa...

Segala kesyukuran di panjatkan hanya pada Pencipta Alam Semesta...Allahuakbar..

3 comments:

Terbang Bersamaku said...

akak adalah antara org yg paling bertuah...

sekarang nie daging2 tue di simpan lah ye..?

linda@ibusumaiyah@tuttyfruity said...

Akak tak simpan pun dik..tak tahu nak simpan camner..kami bahagi2 kan sesama kami...n makan..:)

QA's ~ mamapapa said...

subhanaallah....jmput follow kmbali,ye :)

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh