Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

02 May 2015

:(

Assalamualaikum..
Hmmm walaupun berkali-kali terkena, aku beringat-ingat. Namun bila ia dilupakan, sekali lagi mesti aku terkena. Akhirnya yang sakit dihati itu, hanyalah aku sahaja!!
Ya Allah, bantu lah aku... Benar benar telah dizalimi mereka. Bantui lah aku untuk Memaafkan mereka apatah lagi berdendam dengan mereka. Kerana, aku mahu menyerahkan segalanya kepada kekuasaan mu. Hati ini benar benar bagai disiat...
Disaat kesusahan akulah yang dicari, namun kegembiraan diraikan tanpa sikit pun mengambilkira diri ku...malah diketepikan sepenuhnya..
Mohon padamu Ya Allah..kuatkan hati ku... Jauhilah aku meminta2 pada manusia...
Bahagiakan lah aku bersama keluarga ku...suami dan anak anak ku... Tolong lah ya allah...

No comments:

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh