Jangan Jadi Follower....Jomla Jadi Kawan IbuSumaiyah..:)

Nombor Anda..:)

04 November 2015

Mengembara Seorang Diri??

Assalamualaikum..

huhu...dah lama tak bersiaran , bila mai nak bersiaran cakap pasal travel plak yer...
huhu...now ni rata-rata dpt dilihat ramai orang dah mula travel / mengembara tak kira sama ada solo atau berkumpulan...berkumpulan pula ada yang dengan member ada juga dengan family sendiri..
Apa pun mana2 yang kita usahakan pasti ada keseronokan yang berbeza versi..

Untuk aku, sejarah travel aku bermula dengan Family. Masa memula dulu kami pilih pergi Bali. Aku pun mmg tak reti langsung nak travel, yang aku tahu aku sebut 'NAK TRAVEL' jer kat dedi...ehehh

ok..rasanya lepas ni boleh lah buat entry pasal pengalaman aku travel kot...harap ada yang sudi jenguk kembali ..

eh..tak masuk tajuk lagi yer...hmmmm....ceritanya , member opis aku travel sendiri dengan member derang ker korea. Aku teruja sangat nak travel camtu. Ada geng travel yang sporting dan best. Bukan tak syok pergi ngan family...opkos la sgt2 seronok dan rasa protectived, tapi now ni dedi tak nak travel camtu lagi, yang versi backpackers tu sebab anak2 kecik lagi. Walaupun aku rasa ok jer mira n qaseh tu bab ni...tapi aku akur lah dulu.

Hehe...kalau ada yang sudi ajak aku travel bersama aku pasti sgt2 appreciate.... insyaAllah i will follow... bab ni nanti aku cerita di lain entry...ini bab aku g guangzhou ritu...hehehe

ok..lepas dah hasrat nak cerita cerita bab ni....walaupun hanya bercakap sorang2 di blog ni...ehhehe

adios...
-Nami Island 2014-

1 comment:

+ e.z + said...

mana sambungan? lamanya intro dear? hu3

Cerita Sejak 2008

Award Dari Suharti.....:)

Award Dari Suharti.....:)
TQVM suharti...muuuahhh